Bu hafta Google+'da sizin için en popüler 3 yayın

Merhaba Firsatlar!
Bu hafta Google+'da sizin için en popüler 3 yayın.
Google+ ekibi
Google+'daki en popüler içeriklerPopüler olanlara bakın
"Nazım Hikmet'e göre küsmek..
*******************************************************************
Ekleyebilirsiniz
72 paylaşımBu yayını görüntüle veya bu yayına yorum yap »
Regaib Kandili (Regaip Gecesi)

Receb-i Şerîfin ilk cuma gecesi, yâni yarın akşam Regâib Gecesi'dir.

Regâib, arapça bir kelimedir ve "reğa-be" kökünden gelmektedir.
"Reğa-be" , kelime olarak, herhangi bir şeyi istemek, arzulamak, ona karşı meyletmek ve onu elde etmek için çaba sarf etmek demektir.
"Reğîb" kelimesi ise, "reğabe" den türemiş olan bir isimdir ve kendisine rağbet edilen, arzulanan, taleb edilen şey demektir. Müennesi, "reğîbe" dir. "Reğîbe" nin çoğulu da "reğâib" dir. Kelime olarak "Regâib...
49 paylaşımBu yayını görüntüle veya bu yayına yorum yap »
Çok öğretti hayat bana,
Önce düştüğümde kalkmayı öğrendim,
Sonra dokunduğum da acıyı,
Sevmeyi öğrendim,sonra sevilmeyi,
Gidişleri öğrendim hayattan,
Hem de en acımasızca olanından,
Sevmenin bazen yaşamak olduğunu,
Bazen hayattan kopardığını öğrendim,
Her bitişin yeni bir başlangıç olduğunu,
İhaneti öğrendim,sonra terkedilişleri,
Can dediğinin canından ettiğini,
Yar dediğinin bırakıp gittiğini,
Aşk dediğinin uçurumlara sürüklediği,
Ve olumsuzlukları öğretti hayat bana...
Sonra mı?
Sonrası yok işte!
Boşvermeyi öğrendim...
23 paylaşımBu yayını görüntüle veya bu yayına yorum yap »
Bu bildirim firsatlarkampanyalar@gmail.com adresine gönderildi. Ara sıra Google+ etkinlik ve arkadaş önerilerine ilişkin güncelleme almak istemiyor musunuz? Google+'nın size gönderdiği e-postaları değiştirin.Google+ ekibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder